18.1.2013

Kiitos!

Kiitos teille blogini lukijat. Eiliseen iltaan mennessä blogiani on katseltu 10 000 kertaa. Huima luku!

Aloitin blogin pitämisen puhtaasti itselleni. Tuolloin ajatukseni oli pitää päiväkirjaa treeneistä ja mietteitä kisoista, jotta voisin palata niihin myöhemmin. Olin niin otettu kun Kaukomara löysi blogini ja hän oli ensimmäinen seuraaja. Nyt teitä seuraajia on jo 19! Välillä olen pitänyt blogihiljaisuutta, mutta aina palannut kirjoittamaan kuulumisia. Näin tulee tapahtumaan jatkossakin. Tulevaisuudessakin tulee aikoja kun elämän muut osa-alueet vievät ajan ja energiani.

Tänään treenit jäi väliin, kun uni vei voiton. Nukahdin sohvalle läppäri sylissä ;). Ilta meni sitten ihonhoidon merkeissä. Alla kuva illan kosteuttavasta kasvonaamiosta. Ei ole mikään edustuskuva, mutta sitäkin luonnollisempi ;). Harmi ettei ole alkutilanne kuvaa, jossa naamani oli aivan valkoinen naamiosta. Oli erittäin valaisevaa huomata kuinka kuiva iho mulla on. Jospa tästä saisi motivaatiota huolehtia ihostaan ja tehdä useammin näitä kasvohoitoja kotona.





2 kommenttia:

  1. Onnittelut Päivi! Enpä tiennytkään (tai ainakaan muistanut, että olin ensimmäinen. Tsemppiä jatkossakin. Ja viimeistään Joroisilla nähdään!

    VastaaPoista

Kaikki voivat lähettää kommentin, mutta ne näkyvät vasta minun tarkistuksen jälkeen.

Kommenttien valvonnan avulla näen kaikki tulleet kommentit eikä kommentti jää huomaamatta :)