19.4.2012

Toipuminen on alkanut

Muutaman lepopäivän jälkeen olen jo huomattavasti pirteämpi, ruokahalu on palannut ja katse suunnattu kesän tuleviin haasteisiin.

Eilen kävin kevyesti uimassa treenikaverini kanssa. Keskisyke oli 121, kun peruskestävyysalueeni alkaa  kutakuinkin samoista lukemista, niin rauhallisesti olen mennyt. Siitä huolimatta illalla olin väsynyt ja silmät painuivat kiinni kesken leffan. Uni maistui.

Ruokahalu on palannut ja mulla on oikeasti nälkä. Oli kiva käydä kaupassa, kun mietti mitä hyvää sitä haluaisi syödä huomenna. Kaupasta tuli mukaan mm.basilikaa ja maukkaita tomaatteja.

Syystä tai toisesta olen iloinen, hymyilen ja tuntuu hyvältä. Iloisuuteen vaikuttavat aivan varmasti valmentajan positiivinen ja tsemppaava asenne; se, että tässä on vielä aikaa toipua; oma katse on jo treeneissä. Eipä se negatiivinen asenne tilannetta parantaisikaan.

Ilmoittauduin kesäkuussa järjestettävään avovesiuintikouluun ;) . Lapsena - ties kuinka monta vuotta sitten - olen kerran ollut uimakoulussa, joka myös järjestettiin järvenrannalla. Tuolloin olin "vesipeto". Muistan elävästi kuinka uin alkeisselkää ja koiraa laiturin vierttä edes takaisin muutaman muun kanssa muiden polskutellessa kädet pohjassa rantavedessä.

4 kommenttia:

  1. Hei Päivi! Missä järjestetään avovesiuintikoulu? Alkoi kiinnostaa...

    VastaaPoista
  2. TriForFun järjestää avovesiuintikoulun kesäkuussa kolmena peräkkäisenä maanantaina. Tässä linkki: http://www.triforfun.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=175

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva kuulla, että vointi on jo parempi! :) Aikaa todellakin on, kesään on vielä pitkä.

    VastaaPoista
  4. Yhdyn Ninnin sanoihin, hienoa että alat mennä parempaan päin :) Tämä oli kyllä opiksi! 12 viikkoa aikaa joroisille joten kivasti on vielä aikaa. Tsemppiä ja jaksuja sinne :))

    VastaaPoista

Kaikki voivat lähettää kommentin, mutta ne näkyvät vasta minun tarkistuksen jälkeen.

Kommenttien valvonnan avulla näen kaikki tulleet kommentit eikä kommentti jää huomaamatta :)